Utorak 27 Lip 2017
Vi ste na: O nama TRAMPOLIN workout
TRAMPOLIN workout

 VIDEO TRENINGA NA TRAMPOLINU!!!                                                                                                                      UTORAK,ČETVRTAK 21,00 h - POTREBNE REZERVACIJE!!!!!!!!!!

p3574870p275w

Sjećate li se skakutanja na trampolinu kada ste bili djeca? Jeste li gledali ozarena lica djece koja skaču po njemu i ne žele prestati?


Zašto ne biste i sada ponovili zaboravljeno iskustvo ili probali nešto što još nikada niste? Mini trampolin, okruglih dimenzija i dovoljno velik da na njemu iskusite vježbe za ravnotežu, izdržljivost, istezanje i aerobni kapacitet, a dovoljno malen da stane u svaki prostor. Na 24 cm visine moći ćete iskusiti vježbe kineziterapije, fizioterapije i rehabilitacije i isto tako hodanje, jogging, ski gimnastiku i dinamičan kardio trening. Najvažnije od svega – izuzetno nježan i ugodan za leđa, stopala, koljena i kukove.

Naš kostur je tvrd i nefleksibilan dio našeg tijela. Zbog toga su kosti najosjetljivije na traume uzrokovanje vanjskim silama. Jogging na tvrdoj površini stoga nije preporučljiv. Takvo što nerijetko rezultira mikrotraumama, potom i traumama na stopalima, koljenima i kukovima kao i na kralježnici. Kada joggirate na mekoj, elastičnoj, odskakujućoj podlozi postižete samo pozitivne efekte treninga bez opterećenja tvrde podloge.

Naša kralježnica nije prokrvljena te zbog toga je "podmazivanje" zglobnim tekućinama od vitalne važnosti. To je jedini način kako hrskavično tkivo zadržati elastično i u funkciji. Vježbe na mini trampolinu idealne su u tu svrhu. Uz konstantno nježnim promjenama u pritiscima, tkivna (zglobna) tekućina je istisnuta i ponovno "usisana". Nema boljeg načina za stimulaciju metabolizma kralježnice. Na taj način ujedno i automatski stimulirate i jačate stabilizatore trupa uz kralježnicu.

Zdrave kosti rezultat su svakodnevnog vježbanja i određene tenzije mišića. Kosti se stalno mijenjaju i nadograđuju. Kao odgovor na vježbanje stari materijal se u kostima zamjenjuje sa novim. Svaki napor na tijelu aktivira određene skupine mišića koje na svojim hvatištima vuku kost. To je signal kostima da na tom mjestu natalože više novog koštanog materijala i na taj način poboljšavaju snagu kostiju. Čak i lagano gibanje na mini trampolinu djeluje pozitivno u smislu prevencije osteoporoze. Isto tako djeluje i na propriocepciju (balans) i koordinaciju.

Svaki elektron, svaki atom i svaka stanica u našem tijelu se pokreče. Ako su sve stanice i organi u našem tijelu balansirani i harmonično se pokreću, mi smo zdravi. Disharmonija i blokade energije dovode do disbalansa i mogu dovesti do bolova i bolesti. Na mini trampolinu cijelo tijelo podvrgnuto je harmoničnim vibracijama od glave do stopala bez naprezanja za zglobove. Svaka stanica na taj način trenira u tom procesu. To pomaže organizmu da prevlada blokade. Svaka stanica dovodi se u energetsku ravnotežu. Na taj način je aktiviran prirodni proces samoregulacije.

Svaka stanica u našem tijelu treba hranu, enzime i kisik. Ugljični dioksid i voda su nus-produkti. Ti nus-produkti izlučuju se preko limfnog sustava, putem krvi i pluća. Limfni tokovi vrlo su važni za drenažu nakupljene tekućine iz tkiva i stanica. Izlučivanje tekućine putem limfne cirkulacije može se poboljšati i nekim vanjskim faktorima, npr. svakodnevnim korištenjem trampolina. Tijelo je zapravo zdravo koliko i kardiovaskularni i limfni sustav.

Počnite s nekoliko minuta gibanja i hodanja na mjestu. Povećati ćete snagu u vrlo kratkom roku. Moći ćete trenirati duže i intenzivnije kroz neko vrijeme. A i zabavno je, to vas motivira da nastavite s vježbanjem. U usporedbi s trčanjem na pokretnoj traci i vožnjom sobnog bicikla, nakon 10 tjedana ispitanici su značajno povećali razinu snage i reducirali masno tkivo. Metabolizam je ubrzan povećanjem pokretanja tijela. Masne stanice izgaraju tim procesom. No, nakon jedne godine utvrđene su značajne razlike među te tri grupe. Samo 5% biciklista je još uvijek vježbalo, samo 31% trkača i 58% onih na trampolinu još uvijek je vježbalo svaki dan. Faktor zabave presudan je kod trampolina, a to je vrlo važno kod ustrajnog vježbanja kroz duže vremensko razdoblje.

Trebali biste probati sa vježbanjem na mini trampolinu svaki dan po nekoliko puta, svaki put nekoliko minuta. Otpadne tvari i toksini istisnuti su doslovno iz svake stanice. U isto vrijeme povećavate cirkulaciju. Uz pomoć kisika i hranjivih sastojaka toksini se mogu eliminirati iz vašeg tijela. Osjećate li se često umorni i iscrpljeni? Umjesto kave, zašto ne biste probali okrepljujući "tuš kisika" za vaš mozak i sve stanice vašeg tijela? Uzmite 5 minutnu pauzu na trampolinu i uživajte u osvježenju.

Rezime povoljnog utjecaja vježbanja na mini trampolinu:
•vježbe snage, ravnoteže, izdržljivosti istezanja i kardio vježbe bez opterećenja na kralježnicu, stopala, koljena i kukove
•jačanje stabilizatora trupa
•povoljno djelovanje u prevenciji osteoporoze
•olakšano "podmazivanje" zglobova
•djelovanje na propriocepciju (balans)
•harmonične vibracije cijelog tijela dovode do prevladavanja blokada
•blagotvorno djelovanje na kardiovaskularnu i limfnu cirkulaciju
•ubrzavanje metabolizma
•redovito korištenje dovodi do redukcije potkožnog masnog tkiva
•regulacija krvnog pritiska
•djelovanje na povećanje imuniteta
•pozitivno djelovanje kod hiperaktivnosti i poremećaja pažnje
•pogodno za provođenje vježbi u rehabilitaciji donjih ekstremiteta i kralježnice
•faktor zabave

Izvor: www.fitness.com.hr

 

trampoline-slika

 
Facebook Image
Baner
walking
Posjete Sadržajima : 554220
Trenutno aktivnih Gostiju: 23