TRX suspension

TRX suspension

Vrijeme Izvođenja(3)

  • Ponedjeljak

    20:30 – 21:30

  • Srijeda

    20:30 – 21:30

  • Subota

    18:00 – 19:30

TRX je trening u kojemu se koristi jedinstveni TRX rekvizit, koji će vam omogućiti izvođenje stotine funkcionalnih vježbi kojima ćete razviti snagu, izdržljivost, fleksibilnost, stabilnost trbušnih, leđnih mišića i mišića zdjelice – važnih mišića za stabilizaciju trupa, ravnotežu, agilnost, povećanje kardiorespiratornih vrijednosti, prevenciju od ozljeda, te bržu rehabilitaciju.
Efekti svake pojedine vježbe s lakoćom se mogu uspoređivati s efektima koje postižemo na nekoj od sprava u teretani. Jedino opterećenje koje savladavate kod TRX-a je težina vlastitog tijela. Ovisno o tome da li je tijelo u odnosu na podložnu površinu pod manjim ili većim kutem, da li tome dodamo još i smanjenu površinu podložne površine (npr. jedna noga ispred druge umjesto raskoračni stav, ili stajanje na jednoj nozi), te brzinu izvođenja jedna te ista vježba poprima mogućnost varijacija u intenzitetu i ekstenzitetu opterećenja individualno, u skladu s osobnim stupnjem prethodne pripremljenosti (početnik ili iskusni vježbač) ili ciljevima pojedinaca.